Monday, February 14, 2011

kenapa menyepi??

Tah apsal tiba2 aku stop buat update blog ni. padahal dulu time mula2 buat aku skit punya rajin.. idea melimpah2. Konon nak share kehidupan seorang pekerja makmal. Tetiba tbantut plak.. Hangat2 taik ayam tul. Hm.. memandangkan aku pun x sibuk sangat, aku berkata kepada diri aku ni, "apa kata kalau aku start update blog aku yg tengah bersarang ni???".. Tapi ada ke org yg nak nyinggah?? ada pun mungkin sebab tersalah klik.

apa mau taip aa??

Eh, jap.. dulu, time aku buat blog ni. Motivasi aku ialah utk meluahkan & berkongsi tentang perkara2 yg aku rasa menarik pasal lab aku kepada umum....dan Blogging adalah satu kaedahnya (selain dapat berkongsi tentang kelemahan tatabahasa aku ni). Just update... aku pun bukannya ada letak iklan apa2 kat sini.. kalau org datang kat sini aku x dapat untung apa2 pun. just happy dapat tgk org singgah kat blog ni. So.. aku cuba lah rajinkan diri utk update blog ni. Sebelum tu, aku kena start amik gambar2 menarik dulu. er..handphone aku yg berkamera canggih dah rosak. so skg ni terpaksa pakai kamera murah. mungkin kualiti gambar agak kurang skit. tapi boleh laa.. dari pada tiada.

OK. .kepada yg telah bkunjung ke blog ni, saksikan kemunculan post2 baru*

*Tertakluk kepada terma dan syarat.. ( sekiranya aku rajin ).

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails