Friday, September 3, 2010

Bumbung Makmalku

Aircond bilik aku rosak, si tukang repair plak tak datang2 selepas 18kali kena panggil.
Aku dah buntu kepanasan di dalam bilik sendiri, so aku cadang untuk panjat bumbung makmal aku dan bagi sedikit jampi kat kompressor2 aircond yg tengah dalam problem tu..
Tapi setibanya aku di atas.....


Rumput dah tumbuh dah macam paya amazon.. Rasanya baru 4 bulan aku x naik atas bumbung ni.


hmm.. tapi lawa gak.. nampak mcm seni..
Abis tu aku nak apa ngan semak ni? takkan nak tebas plak kan??

2 comments:

  1. Rasa aku kau buka taman tema kat atas tu.Ada juga pendapatan sampingan time gawat ni...ha ha ha.
    Buat restoran terapung ke,hotel terapung ke pastu bela binatang wat taman safari....he he he.

    ReplyDelete
  2. safari.. letak gajah krg roboh plak bumbung lab baku.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails