Monday, August 16, 2010

Teman dalam Lab.

Memandangkan aku ni kerja secara lone ranger, aku pet sepasang tikus putih. Tapi bukan sepasang pun, dua dua jantina sama, tapi tidak pasti sama ada dua dua jantan atau dua dua betina.

muka dorang masa mula2 masuk dulu.
tempat dorang selepas sebulan.. semak skit..dorang suka lepak dalam botol plastik tu.. (bekas botol iron chips).
Diet dorang: aku bagi makan snek keju, dan minum air suling. sbb tu dorg nampak sihat skit. Mewah tul hidup dorang, makan orang kasi, minum pun sama, taik2 dorang aku yg buang.. kdg2 aku pelik, aku beli dorang, aku plak jadi pencacai dorang.

2 comments:

  1. dwi dah keseorangan...kawan la dgn siti kus

    ReplyDelete
  2. Semua orang bela tikus.. tikus aku ni tikus ori.. tikus ko tikus robot.. tikus wat layar sesawang. hahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails