Monday, August 16, 2010

Mamam, gulp gulp, dah fuh fuh.

Hanya aku seorang saja yg kerja dalam makmal ini. Maknanya, kerja2 aku tiada siapa yg tolong buat. Jadi aku ni sibuk skit orangnya (ehem). kadang2 tak sempat duduk kantin. Biasanya aku bungkus dan makan kat dalam makmal.

ni menu sarapan, nasik goreng + daging merah.
sarapan selalunya aku bungkus.. sbb pagi2 malas nak lepak kantin, lagipun supaya save budget daripada beli air minum sbb aku dah beli kopi2 segera dalam peket. lagi jimat, skali minum x sampai seringgit.

yang ini plak nama dia Survival kit, Sangat berguna semasa poket nipis @ malas sangat2 nak turun kantin.

cendol mamak biasanya beli kat depan gate kilang selepas solat jumaat... memang seru nikmatnya.

lepas makan biasanya memang fogging. Lab ni aku duduk sorang, so... kat mana2 pun boleh, lagipun kat dalam lab ada asap yg lebih bahaya daripada asap rokok. heheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails